Announcement: Our new CyberLink Feedback Forum has arrived! Please transfer to our new forum to provide your feedback or to start a new discussion. The content on this CyberLink Community forum is now read only, but will continue to be available as a user resource. Thanks!
CyberLink Community Forum
where the experts meet
| Advanced Search >
Restaurar compras de android a IOS
kevin mejia [Avatar]
Newbie Joined: Dec 22, 2019 21:25 Messages: 1 Offline
[Post New]
He pagado una suscripción trimestral de power director en un celular android, ahora me he cambiado a iPhone y he descargado la aplicación pero no me permite restaurar la compra!
AshWilliams [Avatar]
Member Location: Michigan Joined: Mar 28, 2013 23:38 Messages: 109 Offline
[Post New]
Quote He pagado una suscripción trimestral de power director en un celular android, ahora me he cambiado a iPhone y he descargado la aplicación pero no me permite restaurar la compra!


Google Translate: "I have paid a quarterly power director subscription on an android phone, now I have switched to iPhone and downloaded the application but it does not allow me to restore the purchase!"

I don't think this would work, because they are two different accounts with two different companies. Your subscription is with Google Play, so it won't work for your Apple account. You will have to get a subscription for your Apple account as well.


"No creo que esto funcione, porque son dos cuentas diferentes con dos compañías diferentes. Su suscripción es con Google Play, por lo que no funcionará para su cuenta de Apple. Deberá obtener una suscripción para su cuenta de Apple también."

Ash
Powered by JForum 2.1.8 © JForum Team