Announcement: Our new CyberLink Feedback Forum has arrived! Please transfer to our new forum to provide your feedback or to start a new discussion. The content on this CyberLink Community forum is now read only, but will continue to be available as a user resource. Thanks!
CyberLink Community Forum
where the experts meet
| Advanced Search >
Effekte aus dem AudioDirector an PowerDirector exportieren
thebrain [Avatar]
Newbie Joined: Apr 13, 2021 13:35 Messages: 5 Offline
[Post New]
Ich habe aktuell verrauschtes Matierial mit Noise-Gate gut bereinigen können. Der Effekt wurde abgespeichert als Vorlage. So weit, so gut.
Meine Frage ist, ob ich den neuen Fx als Vorlage auch direkt im PowerDirector exportieren oder importieren kann, um in von dort aus zu anzuwenden ?
[Post New]
Hello thebrain,

Welcome to the AudioDirector forum laughing

You may prefer to use the German version of the foum, which can be found here.

English translation:
I have currently been able to clean up noisy material well with the Noise Gate. The effect was saved as a template. So far so good.
My question is whether I can export or import the new Fx as a template directly in PowerDirector in order to use it from there?

When you create custom settings for audio effects, like Noise Gate, you can save your settings as a preset. You can also add that preset to your favourites.



I can see no way to export the preset to be used in PDR.

German translation:

Willkommen im AudioDirector-Forum

Möglicherweise bevorzugen Sie die deutsche Version des Foums, die Sie hier finden.

Wenn Sie benutzerdefinierte Einstellungen für Audioeffekte wie Noise Gate erstellen, können Sie Ihre Einstellungen als Voreinstellung speichern. Sie können diese Voreinstellung auch zu Ihren Favoriten hinzufügen.

Ich sehe keine Möglichkeit, das Preset zu exportieren, das in PDR verwendet werden soll.

PIX PIX YouTube channel
thebrain [Avatar]
Newbie Joined: Apr 13, 2021 13:35 Messages: 5 Offline
[Post New]
Kann PDR den Audio-Effekt, den ich im ADR erzeugt habe und nach der Tonbearbeitung wieder an PDR zurückexportiert habe, lesen bzw. kann ich diesen Audio-Effekt im PDR kopieren und auf andere Tonspuren legen?
Powered by JForum 2.1.8 © JForum Team