CyberLink Community Forum
where the experts meet
| Advanced Search >
Ayuda
Reply to this topic
artcris
Newbie Private Message Joined: Jul 20, 2017 09:29 Messages: 2 Offline
[Post New]
Tengo un problema con un grupo d fotos. Todas tengo que ponerle un borde y un fundido. El problema es que aveces son 100 fotos y tengo que hacer una por una. Alguien sabe como puedo hacer todo en grupo? o necesariamente se tiene que hacer foto por foto? https://www.youtube.com/channel/UCNXThUoCz0pctEkoTL331VQ
Reply
PIX
Senior Contributor Private Message Joined: Sep 21, 2011 00:02 Messages: 2028 Offline
[Post New]
Hello artcris,

English Translation

HELP: I have a problem with a group of photos. All I have to put an edge and a fade. The problem is that sometimes there are 100 photos and I have to do one by one. Anyone know how I can do everything in a group? Or do you necessarily have to do photo by photo?

Welcome to the DirectorZone forum laughing

Are you using PowerDirector or PhotoDirector?

If you're using PowerDirector & the photos are all the same aspect ratio, you could use "Copy/Paste keyframe attributes" or a simple fade transition applied to all photos. The border would be more difficult to apply to all photos, but it can be done.

Could you attach a screenshot showing the kind of border you want?

Spanish Translation:

Bienvenido al foro de DirectorZone

Si utiliza PowerDirector y las fotos tienen la misma relación de aspecto, puede utilizar "Copiar / Pegar atributos de fotogramas clave" o una simple transición de fundido aplicada a todas las fotos. La frontera sería más difícil de aplicar a todas las fotos, pero se puede hacer.

¿Podría adjuntar una captura de pantalla que muestra el tipo de frontera que desea?

PIX PhD CDR ADR DZ MVL PP Forum Moderator
PIX YouTube channel
Reply
artcris
Newbie Private Message Joined: Jul 20, 2017 09:29 Messages: 2 Offline
[Post New]
Gracias por la pronta respuesta. Aquí adjunto una imagen en la opcion 2 Están en las fotos y arriba en el color de morado es un video de fondo de fondo que tengo que poner el barrido Y FUNDIDOS a todas las fotos por una y me toma tiempo con más de 100 fotos.

no puedo adjuntar fotos . si podrias darme un correo por favor
[Thumb - Sin título 2.jpg]
 Filename
Sin título 2.jpg
[Disk]
 Description
 Filesize
481 Kbytes
 Downloaded:
115 time(s)
[Thumb - Sin título.jpg]
 Filename